eeekooo, ja du..

ebba har inte bloggat ;(
men nu är jag här ;D


vet att ni har saknat mig ;D men kom hem så sent igår och i morse orkade jag inte slå på datorn (;

Igår
så for jag till matilda där jag träffade amanda och emil och 2 till :D vi skulle bada på ett ställe men vi badade inte där sen for vi på ett annat och där badade vi inte heller ;D  sen for jag amanda och matilda hem till matilda träffade mitras (matildas extra bror) och hans barn ronja (: vi åt där sen for vi till spegeldammen med nilas och väntade på jeff (;  medans så hitta vi på massa kul och så skulle jag hoppa upp från bänkenlandade jag i ett hål -.- trampade snett och typ låg på marken med ont i foten typ 30 min (a)
sen kom jeff vi for och sprang på klippor och dom badade ;D  sen for jag och amanda hem .
väl hemma la jag mig för var så trött (a)

i natt har jag haft konstiga drömmar och ont i foten :s


i morse när jag klev upp hade AS ont i foten :s så mamma sa att jag ine skulle gå på jobbet men tog en ibumetin och virade bandage runt foten har haltat hela dagen och känner att smärtan är INTE KUL :s

håller på att läsa till jägarexamen ;D


Kommentarer
Postat av: Maja :)

svar; vet faktiskt inte ! :)

Du då?

2010-07-29 - 15:29:13
URL: http://nikonandtwocats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0