one step back

varför ska man bli uppäten innifrån ?
alla jävla tankar om allt, hur man klär sig hur man pratar hur man beter sig, vilka man är med FUCK VAD LESS MAN BLIR!!
alltid är det nått, säger bara det att det är skönt att åka ifrån allt och skita allt tills på södag,
tänker glömma tid och rum och bara vara på rätt plats hela helgen, fuck that,,
ingentligen vad har folk med att göra vart jag ska ? nyfikna ? ja menmen ,
skaffade bloggen för att skriva av mig i stället för att berätta in real life för det är svårt att fortsätta förklara,
jag kanske inte är den mest perfekta personen som alltid har ett leende på läpparna även fasst jag ser förjävlig ut, alla har sina hemligheter och den ena är större än den andra och fast folk säger "du kan prata med mig" och "jag finns alltid" det är lögn för när man väl behöver hjälp så får man höra "hon vill bara ha uppmärksamhet" osv,, alla vet hur det är ? alltid samma visa, därför är jag som jag är idag , jag är grymt rätt för att bli kär och hitta kärleken för det är så lätt att bli ner puttad och må dåligt, alla förstår inte vilka som får lida av alla ordena, alla kan försvara sig men alla pratar inte skit som andra, alla är olika och reagerar olika på kärlek lögner och svek, men ingen kan reagera fel för det spelar ingen roll så blir det SKITSNACK!!  HATAR ALLT JUST NU!!


Kommentarer
Postat av: Johannnan

ASSÅ EBBA NÄSTA GÅNG VI HÖRS SÅ JÄVLAR BERÄTTA DU INNAN JA FÅ DAMP!!! ;( <3

2010-12-16 - 15:28:37
URL: http://aaxelsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0