men du TREVLIGT!

mycket roliga dagar jag har haft uppe i fjället med Josefin, Pontus, Tom, Viktor och Jonas ;D åkte dit i tisdags kväll med pontus och jossan satt och bara mådde gött och tog det lungt i stugan ^^ på onsdagen så blev man först väckt av en jävla väckarklocka kl 9 :( sen kom viktor och jonas och ville att vi skulle upp (;  sedan så var det bara att kliva på skotern och fara ^^, var ute halva dan sen så åkte jag och jossan lite pulka sen gick vi in och myste vid brasan (;  på kvällen så blev det mys i jonas stuga och alla var så trötta så vi hann aldrig basta :s menmen gick och la mig och sen kom jossan och tvinga mig gå ut och kissa och snäll som jag var så gick jag ut (; hahhahah ^^  menmen trevlig helg ^^

bilder kommer kanske sen om jossan skickar demåt mig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0