Dag 28 – Det här saknar jag

Dag 28 – Det här saknar jag
saknar mitt förra liv sjukt mycket, har så många i mitt liv som jag saknar som har kommit och gått som har gjort ärr i mitt hjärts och även glädje (: saknar jätte många i ramsele och edsele frida, sanne och många fler som inte skulle kunna tro att jag saknar men jag gör det ändå (;  saknar att inte kunna cykla till nässjön och bada och sola (a) åååå¨h saknar SOMMAREN <3

Dag 29 – Mina ambitioner
är att inte flyttahemmifrån fortsätta kämpa för allt som är värt det och gå ut skolan med bra betyg (:
Dag 30 – Ett sista ögonblick
kolla inte bak på alla minnen, försök inte titta i framtiden utan lev i nuet, och se det bästa i dagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0