Dag 15 – Mina drömmar

Dag 15 – Mina drömmar
Mina drömmar just nu är att skaffa skoter och skoterkort sedan körkortet och skaffa en fin bil och sedan när jag gått ut gymnasium så vill jag skaffa eget företag vill också JÄTTEJÄTTEJÄTTE gärna komma in på gymnasiumet jag vill gå (: har grymt mycket drömmar om massor av saker, men alla tar frågan olika ?

Dag 16 – Min första kyss
hmm, min första kyss var nog henrik (bara en puss var det) vi blev tvingade av hans storebror och nån taill under en kateder? och om vi ville komma ut fick vi pussa varandra -.- hhahah ;D   gulligt ^^
Dag 17 – Mitt favoritminne
Vad kan det vara ? det finns så många jag vill ta upp men vill inte bara peka på en person ;p men kommer ihåg när jag och Lovisa satt utanför vårat hus ch åt bullar och saft på ett litet bord och sen typ gjorde vi så det välte över oss i våran slänt (; hahahhahahah kommer också ihåg när jag och frida lekte wild kids och låg på åkern och kräla i dyngan (:

Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Var nog hmm, jag har inte haft så himla roliga födelsedagar för jag har varit borta dom flesta och jag fyller alltid år på sportlovet :(

Dag 19 – Detta ångrar jag
Att jag var player när jag var vi 14år ålder och att jag verkligen har gjort bort mig så
 mycket och alla lögner jag sakt till alla men det är tur man förändras och att man kan kolla på det bra i stället för det dåliga :D

Dag 20 – Den här månaden
Så är det December och det är 4 dagar till jul :p Har hittat på så mycket denna månad har hälsat på i Ramsele har också varit med älskling och sötnosaarna och massa annat har jag gjort och sedan ska jag fara till borås på 13 helgen (fast det är i januari) ska också fråga om man får åka till pontus stuga i saxnäs och vara med jossan och alla där några dagar (: blir vell också mys med älskling (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0