Dag 11 – Mina syskon

som ni kanske vet så har jag 3 syskon och jag är den minsta av dom. I dagen läge bor vi utspridda allihopa och jag saknar dom fruktansvärt. min största sorebror är 8 år äldre sen har jag min syster på snart 22 och sedan minsta storebror är 20 (: när jag var liten så var dom som mest med varandra och så är det nu också men vi har ändå bra kontakt med varandra. har nästan aldrig känt att jag passar in med dom för dom är så mycket äldre och jag har behandlats mycket annorlunda gämfört med mig !  men jag älskar dom ändå <3
patrik men hade inge grupp bild på datorn tyvär :(


Kommentarer
Postat av: Stora syster

Gull unge!!

2010-12-19 - 17:28:27
URL: http://swordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0