Dag 06 – Min dag

i detaljer nu då (;  hahaha
Jag vaknade 7 av väckaren det blev snoozen till 10 i 8 och bussen gick 20 över så skulle ut kvart över så tog det ju lungt (; *hoost*
gick till bussen och pratade med ida hela vägen till skolan , hade svenska första lektionen sen matte -.- sen hade vi idrott  :DDDDDDDDDDDD
efter idrotten åpt vi och det var nån fiskgratäng, satt och skrattade lika mycket som vanligt med jossan och erica och jossan ;D dom busade med mig också och hälde mjölk i glaset så mitt vatten blev typ vit/genomskinligt (x hahahhahahah , sen hälde jag det i deras glas så då hälde dom det i min tallrik och när jag skulle gå md det så spilde jag allt på golvet (x hahaha !
sen hde vi fysik och gick igenom hela provet -.- TRÅKIIT!
sen so pch hann bara ha det en halvtimme så då gick vi på volleybollen och lirade fett ;D
sen så sjöng man på lucia kören (; sista timmen var biologi, så typ satt och sov med ögonen öppna (; 
efter det så åkte man ragen med sötjossan och pontus som är grymt söta tillsammans ^^  HIHI!!
sen åkte jag hem och åt middag och nu sitter jag här ;D

KÄNNER MIG DRYYYYYYYG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0