Dag 03 – Mina föräldrar

ja nu är det dag tre och det är den lördag den 4 december och 20 dagar till julafton (:
idag är det lördag så ska vell hitta på nått kul ikväll :p idag ska jag hämta min söta dator som jag ska köpa :DDDDDDDDDDD

Dag 03 – Mina föräldrar
mina föräldrar är dom sötaste som fins för det mesta men ibland tror jag det växer horn från pannan (; hahah , När jag var 10 skildes mamma och pappa och jag och mamma flyttade till ramsele, efter några år skilda så blev dom tillsammans igen men dom flyttade inte ihop, så ungefär 1 ½ år var dom tillsammans tills vi flyttade hit och nu bor vi i ett jätte hus tillsammans , pappa jobba borta hela veckorna som jag absolut HATAR och mamma jobbar extra i malgovik ^^
ja där har ni mina föräldrar ^^
orkar inte hämta externa hårdisken och lägga up bilder men ni kan få se en sen :p

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0